مشکل ایرانی ها در دیدن فایل های فلش
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مشکل ایرانی ها در دیدن فایل های فلش
نوشته شده در یک شنبه 8 اسفند 1389
بازدید : 843
نویسنده : MRK

امكان مشاهده فايل‌هاي فلش توسط اكثر كاربران ممكن نيست.

http://www.geektips.net/wp-content/uploads/2008/05/adobe-flash-logo.jpg

در چند روز اخير نوع متفاوتي از مشكل براي كاربران ايراني ايجاد شده است.

اگر در اين چند روز به سايت‌هايي كه ميزبان(هاست) خارجي دارند و حتي موضوعيت سياسي نيز ندارند سري بزنيد، اگر اين سايت از فايل‌هاي فلش استفاده كرده باشند، شاهد قسمتي از صفحه به رنگ سفيد خواهيد بود(البته در صورتي كه اين فايل در مرورگر شما قبلاً cache نشده باشد)، كه با كليك راست نمودن بر روي آن مي‌توانيد به ماهيت فلش آن پي ببريد.

به نظر مي‌رسد در اين نوع جديد مشكل، فيلتر شدن تمامي فايل‌هاي فلش هاست‌هاي خارجي در خطوط اينرنتي اكثر شركت‌هاي ارائه دهنده اينترنت باشد.
البته اين فيلترينگ ربطي به موضوع سايت ندارد.

براي امتحان اين امر مي‌توانيد به سايت فدراسيون جهاني فوتبال فيفا به آدرس اينترنتي fifa.com رفته و در قسمت سمت راست زير قسمت رنكينگ تيم‌هاي فوتبال اين رخداد را براي فايل فلش تبليغاتي اين بخش مشاهده نماييد.

البته اين موضوع پس از تماس‌هاي بسياري از كاربران و رويت در چند ISP متفاوت توسط همكاران تحريريه ايتنا اعلام مي‌گردد.

ضمنا به اطلاع مي‌رساند كه به همين دليل، مشاهده كامل صفحات ايتنا نيز غالبا غيرممكن بوده و از سوي كاربران زيادي، اين موضوع به تحريريه ايتنا گوشزد گرديده است.

هنوز هيچ يك از شركت‌هاي ارئه دهنده خدمات اينترنت توضيحي در اين مورد داده نشده است.

در صورت ارائه توضيحات يا پاسخ مسئولين مخابرات و شركت‌هاي ارئه دهنده خدمات اينترنت، به سرعت آن را براي مخاطبين انتشار خواهد داد.

 

منبع:http://news.p30vel.ir/






مطالب مرتبط با این پست
.